MØDET og i sidste ende sove paa SYDAMERIKA



Denne kortfattede og fantastiske redigere i 5boro holdet fra deres rejse i Sydamerika i løbet af vinteren virkelig minder mig om, hvad en dovne bunke dovne bunke jeg kan være. Jeg var i Peru næsten et år før denne tur, og jeg kan ikke få mig selv til selv importere mine optagelser langt mindre redigere det. Jeg mener, det er to timers primært sightseeing optagelser på min crappy \ "flip \" kamera, men det omfatter min eneste dokumenterede skæve male nollie flip pop-over og en syg klip af Worful, to ting, der bare ikke sker ofte. Jeg kunne endda bruge den tid, jeg frittering væk skriver dette nu til at starte ... men ... I. bare. kan. ikke. synes. til. aftale. med. Den ... kedsomhed.

Welp, »tilknyttet Saint Louis her andre end denne gamle Hoosier, men helvede, disse yanks flød ned Big River med mig et par tilbage, og hvis de ikke er godt for Somethin 'Nothin på denne her ting så skide. Velkommen tilbage når som helst. Enhver ol 'tid. Skide.

Ingen kommentarer: