Public Service Reminder

Den Ninetimes Video er premiere på lørdag kl 9:00 på Broadway Theater (tak til Anti-Hero, Spitfire, og Real via vores venner på Supra Dist.), Og jeg er fucking stoked! Jeg elsker Sean Sader's videoer, og det er sjældent, at jeg kommer til at se en video med alle mine venner, at jeg ikke redigere, så jeg er temmelig stoked for dette. Plus Sean gjort os en rigtig flot plakat til videoen også.


Hvilket er godt, fordi det er nok en lille smule mere præsentabel end plakat jeg kom op med.



Og for at gøre hele natten bedre vi også skal spille den nye video fra unge bukke Okay Skøjter, som er en flok seje børn der kan lide at have det sjovt, så der vil være en dejlig varme op for The Ninetimes Video.

En ny Saskatoon video fra de bedste skate shop i Saskatoon spille i en biograf er en smuk big deal, så jeg håber at se alle der, der kan gøre it.you snart

Ingen kommentarer: